Do 18 kwietnia zawieszeniu ulega bezpośrednia obsługa interesantów w zatorskim Urzędzie. 

Na stronie Urzędu pojawił się następujący komunikat:

W związku z wprowadzeniem na terenie całej Polski nowych obostrzeń związanych z wzrostem zachorowań na COVID-19 informujemy, w trosce o zdrowie Państwa oraz pracowników, że do 18 kwietnia br. zawieszeniu ulega bezpośrednia obsługa interesantów w Urzędzie Miejskim w Zatorze:

Nie można dokonywać płatności w kasie, składać dokumentów w biurze podawczym i bezpośrednio ich odbierać od pracowników.

Obsługa interesantów zostaje ograniczona i będzie się odbywała wyłącznie w Biurze Obsługi Klienta, po wcześniejszym telefonicznym zgłoszeniu tematu sprawy i ustaleniu, czy wizyta jest niezbędna.

W Urzędzie Stanu Cywilnego w Zatorze przyjmowani będą wyłącznie interesanci w sprawie sporządzania aktów stanu cywilnego lub wydania dowodu osobistego – po telefonicznym uzgodnieniu z USC.

W sprawach pilnych możliwe są: korespondencja pocztowa, kontakt telefoniczny, korzystanie z ePUAP, korespondencja mailowa, korzystanie z formularzy urzędowych, złożenie korespondencji w skrzynce kontaktowej umieszonej w wejściu głównym Urzędu Miejskiego w Zatorze.

Dane kontaktowe do załatwiania spraw:

Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1 32-640 Zator

Tel. ogólne: 33 841 22 12; 33-841 22 13; 33 841 22 15; Fax: 33 841 02 06,

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Elektroniczna Skrzynka Podawcza (adres): /0p1l8d4auc/Skrytka/Domyślna

Biuro Obsługi Klienta: tel. 33 – 8412 215 wew. 10 lub 40